مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

کفپوش های نمایشگاهی

کفپوش های نمایشگاهی

کفپوش های نمایشگاهی و ضرورت آن

کفپوش های نمایشگاهی میتواند جلوه جذاب تری به غرفه های نمایشگاهی شما ببخشد.

میتوانید برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف تماس بگیرید: 02188575964

فروشگاه های بزرگ همواره در فکر طراحی بهتر نمایشگاه های خود می باشند زیرا این امر فروش را بهبود می بخشد. همه ی فروشندگان به دنبال نمایشگاه های زیباترند هرچند که زیبایی تنها عامل فروش در نمایشگاه نیست.

بخش بیرونی کفپوش های نمایشگاهی : کفپوش های پارکینگ – کفپوش های فضای باز

یک طراحی مناسب از خارج از بنا شروع می شود. یک نمایشگاه خوب باید از بیرون افراد را دعوت به ورود کند. به نمای ساختمان خود توجه کنید آیا کاملا زیبا و بی نقص است؟ آیا مسیر های دسترسی بزرگ، مسطح و راحت هستند؟ آیا محیط را برای دسترسی ایمن فراهم کرده اید؟ آیا پارکینگ مناسب دارید؟ آیا بهترین پارکینگ را برای مشتری در نظر گرفته اید؟ وجود علامت ورود ممنوع در بهترین موقعیت پارکینگ و اختصاص آن به صاحب شغل بیشترین تاثیر منفی را بر خریداران دارد و به معنی این است که فروشندگان به خود بیشتر از مشتری اهمیت می دهند. به همین دلیل است که در بیشتر فروشگاه های بزرگ شاهد ساخت پارکینگ های زیبا و با کیفیت هستیم و استفاده از بهترین نوع کفپوش های نمایشگاهی هستیم.

مناسب ترین کفپوش های نمایشگاهی : پلی یورتان

استفاده از کفپوش های نمایشگاهی مرغوب در مسیرهای دسترسی به خصوص کفپوش پلی یورتان در پیاده رو های اطراف ساختمان باعث می شود که مسیر دسترسی به نظر مشتریان ایمن بیاید به خصوص مشتریانی که کودک دارند. کفپوش پلی یورتان با مقاومت بسیار خوب در برابر عوامل جوی عمری طولانی داشته و هم زمان با کاهش هزینه های نگهداری ساختمان باعث دید بهتر پیاده رو، لغزندگی کمتر، جلوگیری از آسیب کمتر افراد در زمین خوردن، حس اطمینان بیشتری به مشتریان می دهد و در افزایش تعداد مراجعات موثر است.

کفپوش های مناسب برای پارکینگ نمایشگاه

همچنین استفاده از کفپوش های نمایشگاهی مناسب نظیر اپوکسی، پلی یورتان، کفپوش پلی اوره در پارکینگ با عنوان کفپوش پارکینگ نمایشگاه ضمن ایجاد زیبایی در پارکینگ باعث نظافت بهتر محل می شود که خود از دید مشتری پارکینگ را به محلی تمیز و قابل اطمینان برای رها کردن خودرو تبدیل میکند. اولین برخورد باید گرم و صمیمی باشد. وجود کفپوش اپوکسی با رنگ های گرم و براق در ورودی ساختمان می تواند حس خوش آمد را به مراجع منتقل کند.

مفتخریم که در شرکت ایستا پلیمر شریف همواره ارائه دهنده ی جدیدترین کفپوش های یک پارچه با کیفیت بسیار بالا می باشیم و بهترین پیشنهادهای کفپوش های نمایشگاهی را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

محصول مشابه: پوشش ضد حریق ساختمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.