مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

کفپوش سه بعدی اپوکسی

کفپوش سه بعدی اپوکسی نوع جدیدی از کفپوش اپوکسی با تنوع زیاد میباشد. ورود اپوکسی ها به حوزه کفپوش، انقلاب عظیمی در این صنعت به وجود آورده است. کفپوش های اپوکسی دارای تنوع رنگ و کاربری متنوعی هستند. از جدیدترین انواع کفپوش های اپوکسی، کفپوش های سه بعدی اپوکسی هستند که در طول چند سال اخیر توجه زیادی را به خود معطوف کرده اند و بازار گسترده ای را ایجاد نموده اند. کفپوش سه بعدی اپوکسی بعد از تسطیح محل و اعمال پرایمر و پوشش چاپ گونه که توسط دستگاه چاپ صورت میگیرد بر روی سطح اعمال میگردد. بعد از پوشش سطح توسط چاپ، رزین های اپوکسی با شفافیت و مقاومت خش پذیری بالا بر روی سطح اعمال میگردند.

قیمت کفپوش سه بعدی اپوکسی

کفپوش های اپوکسی تنوع بسیار گسترده ای دارند. کفپوش سه بعدی اپوکسی با توجه به نوع رزین مصرفی و کاربری آنها دارای قیمت های متنوعی می باشند. کفپوش سه بعدی اپوکسی با توجه به اینکه در چه فضا و ضخامتی اعمال میشوند دارای قیمت های متنوعی می باشند. به طور متوسط قیمت طراحی، چاپ و اجرای کفپوش های اپوکسی ما بین ۱۳۰ الی ۲۰۰ هزار تومان می باشد که بستگی به نوع مواد مورد استفاده و کیفیت اجرای کفپوش سه بعدی اپوکسی دارد. وفپوش های اپوکسی سه بعدی قابلیت کاربرد در محیط های مختلف را دارند.

خرید کفپوش سه بعدی

خرید کفپوش اپوکسی سه بعدی و نحوه قیمت گذاری کفپوش اپوکسی سه بعدی  به این شرح است. کفپوش های اپوکسی به صورت عمده بر اساس ضخامت اجرایی، مساحت مورد نظر،سطح مورد نظر برای پوشش و نحوه کاربری قیمت گذاری می گردند. خرید کفپوش سه بعدی اپوکسی بعد از تماس مشتری با مجموعه و اعزام کارشناسان جهت بازدید آغاز می گردد.

برای مشاوره رایگان و بازدید تماس بگیرید: 02144787172

پوشش ضد حریق

پوشش ضد حریق ایستاپلیمر

پوشش ضد حریق

پوشش ضد حریق برای استحکام بخشیدن به سازه ها در مواجهه با حریق کاربرد دارد. پوشش ضد حریق پایداری حرارتی بسیار بالا داشته و از انتقال حرارت به سازه زیرین جلوگیری می کنند. مشکل اساسی سازه ها به خصوص سازه های فلزی در زمان حریق کاهش مدول فلز و مصالح در دماهای بالا است. راهکار مقابله با فرایند کاهش استحکام مصالح در زمان حریق استفاده از پوشش های ضد حریق است که می توانند دمای سازه را تا چند ساعت پس از شروع آتش پایین نگهدارند و قبل از فرو ریزی سازه زمان کافی برای اطفاء حریق را به آتش نشانان و سیستم اطفاء حریق دهد.

امروزه برای بسیاری از مصارف از پوشش هایی نظیر کفپوش اپوکسی استفاده میشوند. پوششهای ضد حریق میتوانند از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند. پوشش ضد حریق براساس استانداردهای جاری به دو دسته اصلی برای مقابله با حریق سلولزی و حریق هیدروکربنی دسته بندی می گردند. تفاوت این دو استاندارد در نوع و دمای حریق است.

فروش پوشش ضد حریق

در زمان خرید و یا فروش پوشش ضد حریق و همچنین مشخص کردن قیمت پوشش های ضد حریق توجه به وزن مخصوص و ضخامت مورد نیاز برای اجرای پوشش کارفرما را از پرداخت هزینه های بیشتر بی نیاز می کند. در زمان تهیه پوشش ضد حریق حتما از فروشنده در مورد زیر ساخت های مورد نیاز. نیاز به اجرای پرایمر یا روکش و هزینه های جانبی محتمل استعلام کنید. از دیگر محصولات شرکت میتوان از کفپوش پلی یورتان نیز نام برد.

اجرای پوشش ضد حریق

اجرای پوشش ضد حریق بر اساس نوع پوشش می تواند متفاوت باشد. پوشش های رزین پایه را به طور معمول توسط دستگاه پاشش ایرلیس بر روی سطح پاشش می کنند.

برای خرید و اجرای انواع پوشش های ضد حریق با ما تماس بگیرید.

02144787172

لاینر بتن

ساختار لنگر مانند V شکل گیره ها در پشت لاینر های بتن ، ضامن چسبندگی لاینر به بتن می باشد.

13 میلیمتر ارتفاع گیره ها، قابلیت استفاده در بازسازی مخازن بتنی، لوله های بتنی و سازه های بتنی را فراهم می کند. این لاینر های بتن می توانند به صورت دو لایه جهت ایمنی بالاتر مخازن سیالات فوق خورنده و اطمینان از عدم آلودگی های مخرب زیست محیطی به کار گرفته شوند. لاینینگ پلی اوره مخازن نیز از دیگر خدمات شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف میباشد.

الاستومر

الاستومر چیست؟

اگر بخواهیم تعریف خوبی از الاستومر ارائه دهیم به عنوان یک تعریف کلی الاستومر ها دسته بسیار بزرگی از مواد هستند که در گروه پلیمر ها قرارا می گیرند، ویژگی بسیار بارز این مواد قابلیت ارتجاعی آن ها است. و حتی نام این مواد از بخش "الاستو" تشکیل شده که از کلمه "الاستیک" به معنای ارتجاعی، گرفته شده است.


قابلیت ارتجاعی الاستومرها این امکان را برای این مواد فراهم می کند که بعد از اعمال نیرو به آن ها (به عنوان مثال کشش، فرض کنید الاستومری را از دو طرف بکشند) و حذف نیرو، قطعه الاستومر ی به حالت اولیه خود در اثر اندک زمانی باز گردد.

اینکه الاستومر دقیقا چه خاصیتی داشته باشد وابسته به نوع لاستیک، اجزای کامپاند، روش اعمال نیرو و انجام تست، فرایند تولید و شکل و طرح محصول می باشد.

محصول مرتبط: دریچه منهول کامپوزیت

انواع الاستومرها

از میان انواع الاستومر ها به تعدادی از آن ها اشاره می نماییم:

نچرال رابر (NR)/ پلی ایزوپرن: نچرال رابر یا لاستیک طبیعی زمانی استفاده می شود که محصول نیازمند خواص ویژه حرارتی و ... نباشد. این رابر دارای خواص مکانیکی بسیار خوبی بوده و فرایند پذیر می باشد و همچنین دارای قیمت مناسبی نیز می باشد.
از جمله دیگر رابر های مشابه که می توان نام برد SBR (استایرن بوتا دی ان رابر) می باشد.

اصطلاحا عایق حرارتی خوبی است اما دارای خواص مکانیکی بالایی نمی باشد.


مخزن مدولار SMC

مخزن SMC مدولار - مخزن ماژولار SMC

مخزن SMC میتواند برای ذخیره سازی حجم بالایی از آب بسیار مناسب و بهترین گزینه باشد. مخزن SMC یک مخزن مدولار ساخته شده از تعداد زیادی از پنل هاست. با استفاده از فرآیند SMC پنل های مخزن SMC ساخته میشود که با استفاده از قالب گیری تحت فشار با حرارت بالا تولید میشود. این پنل ها به دلیل وجود الیاف با رزین های پلی استر غیر اشباع شده و همچنین افزودنی های مرتبط موجب شده که از استحکام بالایی برخوردار شوند. در تولید این مخزن کامپوزیت از رزین هایی استفاده شده است که مورد تایید سازمان غذا و دارو میباشد.

مخزن SMC پیش ساخته - مخزن مدولار

مخزن SMC تولیدی شرکت جزو بهترین مخزن کامپوزیت در خاورمیانه است. مخزن SMC اجزای متعددی دارد. مخزن SMC پیش ساخته میتواند برای مناطق صعب العبور استفاده شود. پنل پیش ساخته مخزن SMC مادولار سایزهای مختلفی وجود دارند. این مخزن مدولار یا مخرن ماژولار پیش ساخته دارای بهترین کیفیت و استحکام هستند. مخزن مدولار کامپوزیتی تولیدی توسط شرکت ایستا پلیمر شریف از آخرین تکنولوژی تولید و کنترل کیفیت بهره میبرند. مخزن مدولار مکعبی دارای پنل با سایز های مختلف می باشد که با توجه به نیاز مشتری ساخته میشود.

مخزن مدولار پیش ساخته آب شرکت ایستا پلیمر شریف قابلیت تعمیر و نگهداری بسیار آسانی را دارا می باشد. مخزن مادولار یا مخزن پیش ساخته آب شرب شرکت ایستا پلیمر شریف بر اساس نیاز مشتری قابلیت طراحی و ساخت دارند. مخزن ماژولار پیش ساخته آب شرب قابلیت جابجایی و ازدیاد حجم را دارند. این مخزن کامپوزیتی SMC پیش ساخته آب میتواند آب را طولانی مدت نگهداری و ذخیره سازی کند. از آنجایی که این مخازن SMC پیش ساخته به صورت مادولار هستند که موجب میشود حجم کمی را در حین جابجایی بگیرند.

دریچه منهول کامپوزیت

دریچه منهول کامپوزیت SMC

دریچه منهول کامپوزیت عبارت است از دریچه ای که برای منهول ها استفاده میشوند که از جنس کامپوزیت هستند. با پیشرفت تکنولوژی به جای استفاده از دریچه منهول قدیمی که از جنس چدن و ... بودند و میتوانستند سازمان ها و ارگانها را دچار مشکلاتی کنند، از جنس کامپوزیت استفاده میشود و به آن دریچه منهول کامپوزیتی یا درب منهول کامپوزیتی گفته میشود. دریچه منهول کامپوزیتی شرکت ایستا پلیمر شریف از جمله محصولات پلیمری شرکت است که توانسته در مدت کوتاهی جای خود را در بازار محصولات پلیمری به خوبی باز کند.


قیمت این دریچه ها و منهول ها وابسته به سایز و کاربری آن میتواند متفاوت باشد.

مزایای استفاده از درب منهول کامپوزیتی

دریچه منهول کامپوزیت مزایای عمده ای نسبت به دریچه های منهول چدنی و دریچه های منهول چدن بتن دارند.

محصول دیگر: مخزن آب کامپوزیتی

از جمله مزایای دریچه منهول کامپوزیت میتوان به موارد زیر اشاره نمود: مقاومت بالای دریچه منهول کامپوزیت در مقابل خوردگی استحکام مکانیکی بالای محصولات در مقابل فشار و تغییرات آب و هوایی مقاومت بالا در برابر سایش به دلیل باز بودن محیط استفاده غیر قابل سرقت بودن این درب منهول کامپوزیت از دیگر مزایای بسیار مهم این محصولات است که موجب کاربرد گسترده دریچه منهول کامپوزیت در صنایع آب و فاضلاب، گاز، مخابرات گردیده است.


مخزن GRP

مخزن GRP با توجه به تنوع بالای مخازن آب، مخازن آب شرب و مخازن آتش نشانی گزینه های متعددی در انتخاب مخزن می تواند موثر باشد. سه پارامتر بسیار مهم، حجم مخزن آب ، فضایی که مخزن در آن قرار می گیرد و زمانی که کارفرما جهت ساخت مخزن دارد میباشد. در صورت داشتن فضای کافی مخازن پلی اتیلن از جمله ارزانترین مخازن و در دسترس ترین مخازن کاربردی می باشند. طول عمر مفید این مخزن GRP در حدود 15 سال می باشد.

با ورود کامپوزیت ها یا رزین های تقویت شده با الیاف شیشه ( GRP) به حوزه مخازن حمل، ذخیره سازی و مخازن فرایندی کاربردهای گسترده ای برای آنها تعریف گردیده است. امروزه مخزن GRP به صورت گسترده در صنایع مختلف جهت نگهداری سیالات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی مخزن کامپوزیت یا مخزن GRP میتوانند جهت نگهداری یا فرایند اسید، قلیا، آب نمک، ترکیبات آلی و مشتقات نفتی مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت مخزن GRP

قیمت گذاری مخزن GRP به صورت عمده بر اساس طراحی، درجه حرارت کارکردی، نوع سیال ، حجم، نوع مخزن و فشار کارکردی تحت تاثیر قرار میگیرد. مخزن GRP یا مخازن FRP به صورت کلی جهت ذخیره و یا انتقال آب/ آب نمک، سیالات خورنده و مشتقات نفتی مورد استفاده قرار می گیرند.

دریچه منهول کامپوزیت

دریچه منهول کامپوزیت یکی دیگر از محصولات شرکت آی آر مخزن میباشد. استفاده از نقطه ضعف اصلی محصولات کامپوزیتی که بحث عدم زیست تخریب پذیری و غیر قابل بازیاف بودن جهت تولید دریچه منهول کامپوزیت امری جذاب میباشد. درب های منهول کامپوزیتی دارای مقاومت مکانیکی و محیطی ویژه بالا بوده و در عین حال غیر قابل سرقت و بازیافت کردن میباشند. معضل اساس درب های منهول چدن، مشکل سرقت و ذوب آن میباشد.

درب منهول کامپوزیت بر اساس نیاز مشتری و در رنگ های قابلیت تولید دارند. در مقایسه با درب های منهول بتنی و فلزی ، درب منهول کامپوزیتی دارای مقاومت محیطی و طول عمر مفید بیشتری میباشند. درب های منهول SMC با توجه به شرایط کارکردی دارای کیفیت های گوناگون میباشند. درب منهول کامپوزیتی قابلیت حمل نقل آسان داشته و مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی و خوردگی فاضلابی را دارا میباشند. محصول دیگر: مخزن کامپوزیت

کاربرد دریچه منهول کامپوزیت

دریچه منهول کامپوزیتی کاربردهای مختلفی دارند که از جمله آن عبارتند از: درب منهول کامپوزیت آب و فاضلاب درب های منهول کامپوزیت گاز درب های منهول کامپوزیت مخابرات درب های منهول کامپوزیت شهرداری دریچه منهول کامپوزیت با تکنولوژی نوین و دستگاه های پرس تمام اتوماتیک تولید میگردد.

مخزن آب

مخزن آب در واقع به هر گونه وسیله برای ذخیره سازی و نگهداری آب گفته می شود. آب یکی از نیازهای اساسی انسان است و همیشه روستاها و شهرها در کنار رودخانه ها و آب ایجاد شده اند. بشر همواره از زمان های بسیار قدیم برای رفع این نیاز اساسی خود به ذخیره سازی آب اقدام کرده است. اولین منبع های آب مورد استفاده ی بشر سنگاب هاست. امروزه به دلیل افزایش نیاز بشر و گوناگونی نیازها شکل های مخزن آب بسیار متنوع است و از آنها میتوان برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده انسان قرار گیرد.

مخزن آب کامپوزیت نمونه ای نوین از منبع آب است که در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل وزن سبک این نوع از تانکر آب ، استحکام خوب و انعطاف پذیری بالای مخزن کامپوزیت این مواد در ساخت مخازن آب مورد استفاده قرار گرفته است و مخزن آب کامپوزیتی امروزه با تنوع و گوناگونی بسیار زیاد تولید میگردد.

یکی دیگر از مخازن آب مخزن گالوانیزه میباشد که جنس آن از فلز میباشد و روی آن پوشش دهی میشود.

تانکرهای آب عمدتا به شکل استوانه ای و یا نزدیک به شکل استوانه اند. گاها می توان از تانکرهای آب برای ذخیره سازی آب و مایعات به عنوان مخزن ذخیره سازی آب موقت نیز استفاده کرد. تانکرهای آب عمدتا از جنس آهن و استیل می باشند. هرچند که امروزه تولید کنندگان بسیاری مبادرت به ساخت تانکرآب از جنس کامپوزیت کرده اند.

مخزن پلی اتیلن

مخزن پلی اتیلن با استفاده از سه روش روتومولدینگ، بادی، اکستروژن و دستی تولید می گردند. مخازن پلی اتیلن روتومولدینگ به صورت عمده بعد از پودر کردن گرانول های پلی اتیلن مخصوص فرایند بادی و درون قالب هایی با اشکال از پیش تعیین شده ریخته شده و در سه جهت مختلف تحت حرارت و چرخش قرار می گیرند. همزمان با چرخش قالب درون کوره، پودر پلی اتیلن بر دیواره نشسته و ذوب میگردد و با خارج شدن مخزن پلی اتیلن از قالب و سرد شدن شکل نهایی مخزن پلی اتیلن قابل مشاهده می باشد. اکثر مخزن پلی اتیلن تولید شده شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف با استفاده از فرایند روتومولدینگ چند لایه تولید می شوند. هر لایه در مخزن پلی اتیلن دارای خواصی متفاوت بوده و عمل خاصی را انجام میدهد.

اکثر مخزن پلی اتیلن در محیط یا فضای باز نصب میگردند. مخازن پلی اتیلن هم مثل مخزن کامپوزیت به صورت عمده دارای مقاومت محیطی و نوری بسیار بالایی می باشند. مخازن پلی اتیلن قابل حمل در احجام 100 لیتر تا 60 مترمکعب قابلیت ساخت را دارند. کاربرد مخازن پلی اتیلن علاوه بر نگهداری مخزن آب شرب ، نگهداری فاضلاب های صنعتی و موارد خورنده در درجه حرارت های پایینتر از 40 درجه سانتیگراد می باشد.