مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

اپوکسی پارکینگ مقرون به صرفه

چرا اپوکسی پارکینگ مقرون به صرفه است

چرا اپوکسی پارکینگ مقرون به صرفه است و چه ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله از ایستا پلیمر شریف به این موضوع میپردازیم. بسیاری از مجتمع های تجاری و ادارات مختلف که دارای رفت و آمد بسیاری هستند و عبور و مرور وسایل نقلیه در پارکینگ هایشان بسیار زیاد است در پی یافتن کفپوش هایی هستند که هم دوام و استحکام خوبی داشته باشد و هم از لحاظ مالی مقرون به صرفه باشد، ما در این مقاله به دنبال پاسخی برای اینکه چرا کفپوش اپوکسی پارکینگ مقرون به صرفه است، می باشیم.

کفپوش اپوکسی پارکینگی مقاومت بتن در برابر فرسایش، تخریب و اکثر مواد شیمیایی را افزایش داده، مطلقاً جذب آب ندارد و از نفوذ آب، روغن و سایر مایعات به بتن جلوگیری می‌کند. کفپوش اپوکسی پارکینگی سبک و کم حجم بوده و از ایجاد هرگونه گرد و غبار جلوگیری می‌کند. کفپوش اپوکسی به صورت یکپارچه و در رنگ‌ های متنوع با ضخامت های متفاوت اجرا می‌گردد.

 

کفپوش اپوکسی پارکینگی با ضخامت ۳ میلیمتر، افزایش مقاومت فشاری بتن را تا ۱۱۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع در بر دارد. سهولت در شستشو، حداقل ۲۰ سال عمر مفید و سرعت در ترمیم آن، از سایر امتیازات این پوشش می‌باشد. ساختار شیمیایی اپوکسی‌ این اجازه را می‌دهد که بسپارهای گوناگونی با خواص بسیار متفاوت تولید شود. نقل از ویکی به طور کلی اپوکسی‌ ها را به خاطر چسبندگی، مقاومت شیمیایی و گرمایی، خواص خوب یا حتی عالی مکانیکی، و مقاومت الکتریکی بسیار خوب آنها نسبت به اکثر رزین های دیگر می‌شناسند.

کفپوش پارکینگ / کاربری کفپوش اپوکسی پارکینگی

کفپوش اپوکسی پارکینگی مناسب و قابل اجرا برای انواع پارکینگ ها می باشد. اجرای کفپوش پارکینگ هتل ها، کفپوش پارکینگ مراکز خرید، کفپوش پارکینگ خانه، کفپوش پارکینگ تجاری، کفپوش پارکینگ طبقاتی، کفپوش پارکینگ عمومی و غیره از جمله تجربیات ارزشمند ما می باشند.

اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی

اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگ بر روی بتن کف به آسانی نقاشی روی دیوار است. پس از انجام محاسبات، انتخاب رنگ و نظافت صورت گرفته، اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی آسان ترین بخش کار بوده و به خوبی یک باند، کفپوش اپوکسی پارکینگی نیاز به یک سطح حد اقل کمی زبر و مضرس و البته کاملا تمیز دارد. جهت اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی باید حداقل بین ۳۰ تا ۶۰ روز (با توجه به شرایط آب و هوای محیطی) از زمان اجرای بتن سپری شده باشد.

دریچه فاضلاب پلاستیکی بهتر است یا کامپوزیت

در این مقاله از ایستا پلیمر شریف به بررسی سوال دریچه فاضلاب پلاستیکی بهتر است یا کامپوزیت میپردازیم. استفاده از مواد پلیمری به جای فلزات و یا چدن برای تولید دریچه منهول به دلیل مقاومت شیمیایی بالا، استحکام عالی، خواص ضد زنگ زدگی و عدم پوسیده شدن و در نتیجه آن عمر بالای دریچه منهول اهمیت دارد. اما دریچه منهول سنتی مانند چدن نیز در مواردی کاربرد دارد. بسته به شرایط آب و هوایی و نوع کاربری استفاده از دریچه منهول با جنس‌های مختلف به کار گرفته میشود.

روشهای دستی، ماشینی و یا ترکیبی از روشهای ذکر شده جهت تولید درب منهول کامپوزیت به کار برده می شوند. تولید درب منهول کامپوزیتی ، به روش دستی بسیار زمان بر بوده و کیفیت نهایی سطح محدود به توانمندی اپراتور در تولید دارد.

دریچه منهول در واقع منهول را پوشش می‌دهد اغلب ساخته شده از چدن، بتنی یا ترکیبی از این دو یا کامپوزیتی و یا کوپلیمر می‌باشد. این باعث می‌شود آن‌ها را ارزان و قوی و سنگین معمولاً با وزن بیش از ۱۱۳ کیلوگرم (۲۴۹ پوند)است ولی دریچه منهول کامپوزیتی در مقایسه با چدنی و انواع دیگر بسار سبکتر می‌باشد. وزن کمک می‌کند تا به نگه داشتن آن‌ها را در مکان و زمانی که ترافیک بر آن‌ها عبور می‌کند و باعث می‌شود دسترسی برای افراد غیرمجاز و بدون ابزار مناسب به آن‌ها را غیرممکن بسازد. دریچه‌های کوپلیمیری معمولاً نسبت به انواع دیگر سبک تر و غیرقابل سزقت می‌باشند.

دریچه کامپوزیت, از ترکیب مواد و رزین‌های پلیمری و مواد شیمیایی دیگر حاصل می‌شوند. دریچه منهول کامپوزیتی به دلیل کاهش هزینه‌ها، مقاومت مکانیکی و هیدرولیکی بالا و مقاومت شیمیایی و حتی حرارتی بالا و مقاوم بودن در برابر آتش، مواد شیمیایی خورنده و فرسایش به شدت در حال رشد و جایگزین شدن محصولات فلزی می‌شوند.

دریچه منهول همچنین ممکن است از شیشه تقویت شده با پلاستیک یا سایر مواد کامپوزیت (به خصوص در اروپا یا که در مواقع نگرانی از ربوده شدن) ساخته شده باشد. به دلیل قانون محدود قابل قبول دستی به دست وزنه اروپا دیده می‌شود حرکت به سوی سبک‌وزن کامپوزیت و پوشش کوره و مواد نیز باید از مزایای لغزش مقاومت الکتریکی و عایق خواص. در ایران تولید دریچه کوپلیمر به صورت یک نوآوری در صنعت در سال 1391 به ثبت رسید. این دریچه به‌طور انحصاری توسط شرکت چدن کاوه( دارای گواهی نامه نوآوری) تولید و ارائه میگردد. مهم‌ترین ویژگی این دریچه ضد سرقت بودن آن می‌باشد .

یک دریچه منهول نشسته بر روی یک پایه فلزی با کوچکتر الحاق rim که متناسب با پوشش. پایه و پوشش هستند گاهی اوقات به نام «ریخته گری» چرا که آن‌ها معمولاً توسط یک فرایند ریخته‌گریبه‌طور معمول شن و ماسه ریخته‌گری تکنیک‌های.
انتخاب سوراخ در پوشش کوره پالو آلتو کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

این پوشش معمولاً از ویژگی‌های «انتخاب چاله» ای که به آن یک قلاب رسیدگی ابزار قرار داده شده‌است برای بلند کردن آن‌ها را. انتخاب سوراخ را می‌توان پنهان تر میخ درب یا می‌توانید اجازه می‌دهد نور به درخشش را از طریق. یک کوره انتخاب کنید یا قلاب است که به‌طور معمول مورد استفاده برای بلند کردن آن‌ها را هر چند ابزار دیگر را می‌توان به عنوان به خوبی از جمله برق است.
رنگ کوره پوشش در اوزاکابا ژاپن

اگر چه این پوشش می‌دهد بیش از حد بزرگ به راحتی کلکسیونیخود را در همه جا و بسیاری از الگوها و شرح چاپ شده در آن‌ها باعث شده‌است تا برخی از مردم به جمع‌آوری تصاویر را پوشش می‌دهد از سراسر جهان است. با توجه به Remo Camerota نویسنده یک کتاب در مورد این موضوع با عنوان Drainspotting95%, شهرداری‌ها باید خود را طراحی جلد اغلب با رنگارنگ منبت کاری رنگ.

با وجود وزن خود و دست و پاگیر طبیعت، سوراخ ادم رو پوشش می‌دهد گاهی اوقات به سرقت رفتهمعمولا برای فروش مجدد به عنوان ضایعات به خصوص زمانی که قیمت فلز افزایش یابد.

دستگاه چربی گیر فاضلاب

دستگاه چربی گیر در سیستم فاضلاب چیست؟


چربی گیر یا چربی گیر فاضلاب ، پکیج جدا سازی چربی و مواد روغنی از مایعات و آب می‌باشد که می‌توانید برای فاضلاب رستوران‌ها، تالارها و آشپزخانه‌ها از آن استفاده نموده و با قیمت مناسب آن را تهیه نمایید. یکی از آلاینده‌های معمول در فاضلاب صنایع مختلف همچون رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی، وجود روغن و چربی در پساب خروجی می‌باشد، در برخی موارد غلظت آلاینده‌های فوق به قدری بالا است که لزوم استفاده از یک واحد چربی گیر برای جلو گیری از ایجاد مشکلات بیشتر نظیر(آلودگی محیط زیست و گرفتگی چاه و انسداد) توصیه می‌گردد.
روغن و چربی از آلاینده‌های موجود در فاضلاب صنایع مختلف هستند که وجود این مواد در غلظت‌های بالا استفاده از دستگاه چربی گیر را ضروری می‌سازد. لازم است این چربی و روغن پیش از تصفیه فاضلاب از آن جدا شوند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با دستگاه چربی گیر در سیستم فاضلاب با ما باشید. برای درخواست لوله بازکنی روی ما حساب کنید.

 


چرا چربی‌ها نباید وارد فاضلاب شوند؟


الزام استفاده از چربی گیر: ورود فاضلاب‌های حاوی چربی و روغن به فاضلاب باعث رسوب ذرات چربی و روغن در دیواره لوله‌ها و اتصالات و بالتبع گرفتگی(Fouling) اتصالات می‌شود. از طرف دیگر در اکثر رستوران‌های بین شهری مستقیماً پساب آشپزخانه را به داخل چاه تخلیه می‌کنند. این امر باعث گرفتگی روزنه‌های دیواره چاه و در نتیجه کاهش قدرت جذب چاه می‌شود. بنابراین استفاده از چربی گیر جهت جداسازی و حذف ذرات چربی و روغن از پساب، قبل از ورود به شبکه فاضلاب امری ضروری می‌باشد.

 
دستگاه چربی گیر در سیستم فاضلاب


چربی گیر، وسیله ای برای جداسازی روغن و چربی از فاضلاب است که استفاده از آن در آشپزخانه‌ها ساده ترین راه حل برای جلوگیری از تجمع چربی‌ها و به دنبال آن جلوگیری از گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌باشد.


انواع چربی گیر

از انواع مختلف چربی گیرها می‌توان به چربی گیر پلی اتیلن، چربی گیر، کامپوزیتی(GRP) و چربی گیر بتنی اشاره نمود.

اما استفاده از چربی گیر چه ضرورتی دارد؟

    کاهش میزان آلودگی فاضلاب ورودی به تصفیه خانه
استفاده از یک سبد آشغال گیر برای جلوگیری از پر شدن سریع چاه با ذرات غذا
جلوگیری از ورود چربی و روغن به سیستم فاضلاب که در نتیجه آن با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب مواجه نخواهیم شد.

دستکش یکبار مصرف را جدی بگیریم

دستکش یکبار مصرف کیوی پلاست، یکی از محصولات پرطرفدار شرکت کیوی پلاست است. با گسترش روزافزون حساسیت‌ها در مورد رعایت بهداشت در عرصه‌های مختلف، دستکش یکبار مصرف هم به سبد خرید بسیاری از افراد راه پیدا کرده‌اند. موردی که اتفاقاً دیگر به‌سختی می‌توان آن را کنار گذاشت. زیرا جدا از کلیدی بودن آن برای حفظ و رعایت بهداشت و سلامت، به یک عادت و سنت در استفاده افراد تبدیل شده است.

موارد استفاده دستکش یکبار مصرف

دستکش‌های کیوی پلاست در حوزه‌های مختلف و برای مشاغل گوناگون مورد استفاده قارارمی‌گیرند به طور مثال: آشپزها، مهندسان و … برای عدم تماس با مواد غذایی و هنگام لمس عناصر خطرناک از دستکش استفاده می‌کنند.

علاوه بر این دستکش‌ها برای رفع نیاز پزشکان، عطارها و … برای رعایت مسائل بهداشتی روزمره‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی خیلی از افراد و یا خانم‌های خانه‌دار برای خرید نان و … نیاز به این محصول دارند از طرفی با توجه به وجود باکتری سالمونلا در مواد غذایی خام استفاده از دستکش‌های یکبار مصرف در هنگام تماس دست با مواد غذایی خام مانند مرغ و گوشت به‌شدت توصیه می شود.

این موضوع در کشورهای پیشرفته هم مورد توجه ویژه بسیاری از افراد قرارگرفته است. در نظر داشته باشید که با وجود انواع ویروس‌های و باکتری‌ها که در معرض تماس با بدن می‌باشند‌ برای خرید لوازم بیرون از خانه مانند نان و دیگر محصولات،  بعد از استفاده از دستکش یکبار مصرف آن را پیش خود نگه ندارید و برای دفعات  بعدی از دستکش یکبار مصرف جدید استفاده کنید تا به این شکل از  ابتلا به انواع بیماری‌ها پیشگیری نماییم.

دستکش یکبار مصرف

یکی از مطرح‌‌ترین برندها در زمینه تولید دستکش‌های یکبار مصرف، کیوی پلاست است. این محصول ویژگی‌های ممتازی دارد که مانند دیگر محصولاتش آن‌ را نسبت به رقیب‌هایش در بازار متمایز می‌کند. از ویژگی‌های مهم و بارز این محصول، ضخامت بالا و کشش بسیار مناسب دستکش‌های آن است.

این ویژگی سبب شده تا مصرف‌کنندگان نگران پارگی دستکش یکبار مصرفشان نبوده و رعایت نکات بهداشتی و سلامت را در هنگام استفاده از دستکش یکبار مصرف تضمین ‌شده بدانند. دستکش‌های یمبار مصرف کیوی پلاست به صورت تک سایز تولید می‌شود  برای گروه های سنی مختلف در خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است.

نکته مهم متمایز کننده این است که در تولید دستکش یکبار مصرف کیوی پلاست از مواد بهداشتی که دارای تاییدیه وزارت بهداشت هستند استفاده می‌شود به همین علت از آنها در مراکز بهداشتی و درمانی، همچنین برای تماس مستقیم با محصولات خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستکش‌های یکبار مصرف کیوی پلاست در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود تا به خوبی پاسخگوی نیاز مختلف مصرف کنندگان باشد. از انواع دستکش‌ها می‌توان به دستکش یکبار مصرف  100 عددی و دستکش یکبار مصرف تقویمی اشاره کرد.

ضد عفونی کننده دست

محلول ضد عفونی کننده دست ایرپل یک ماده‌ی کم نظیر و کاربردی برای تمیز نگه داشتن دست‌ها از هر گونه آلودگی است. این محلول می‌تواند هرگونه عامل بیماری‌زا از جمله ویروس عامل ایدز (HIV)، اشرشیاکولی، مایکوباکتریوم توبرکلوزیس، ویروس عامل هپاتیت (HBV)، سالمونلا، پسودوموناس آیژینوزا، استاف اورئوس و ویروس کرونا را از بین ببرد. میزان تاثیر محلول در تمیز کردن دست‌ها ۹۹.۹ درصد است. این میزان ضدعفونی کردن، احتمال ابتلا به بیماری‌های مسری را در شما به صفر می‌رساند.


محلول ضد عفونی کننده دست ایرپل چیست؟

محلول ضدعفونی کننده‌ی دست (hand sanitizer) قدرت از بین بردن هرگونه ماده‌ی میکروبی از روی دست‌ها را دارد. تمامی مواد میکروارگانیسم که عامل ابتلا به بیماری‌های مسری هستند، با استفاده از این محلول از بین می‌روند. میکروارگانیسم به معنای همان باکتری‌های مضر، قارچ‌ها و ویروس‌هایی هستند که انسان به انواع بیماری مبتلا می‌کند.

 این عوامل بیماری‌زا فقط با میکروسکوپ قابل مشاهده هستند. به همین دلیل است که ما دست خود را سالم و بدون هیچگونه عامل بیماری مشاهده می‌کنیم. در حالی که ممکن است روزانه میلیون‌ها ویروس بر روی دست باشد که باعث ابتلا به بیماری‌های باشند. وقتی چیزی دیده نمی‌شود، به این معنا نیست که وجود ندارد. پس نباید از کنار شستشوی دست و مراقبت‌های بهداشتی به سادگی عبور کنید.

شستشوی مرتب دست‌ها یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی و قارچی است. برای مثال برخی از بیماری‌های ساده مثل سرماخوردگی و یا آنفلونزا از طریق لمس وسایل آلوده به بدن ما منتقل می‌شوند. دست دادن به افراد مبتلا به این بیماری‌ها نیز یکی دیگر از دلایل ابتلا به بیماری‌های مسری است. اما اگر قبل از اینکه دست‌ها را به سمت دهان، چشم، بینی یا گوش ببریم، با محلول ضدعفونی کننده پاک کنیم، به هیچ بیماری مبتلا نمی‌شویم.

کاربرد محلول ضد عفونی کننده دست ایرپل

محلول ضد عفونی کننده دست ایرپل یکی از محصولات بی‌نظیری است که می‌تواند دست‌ها شما را از هرگونه آلودگی و عامل بیماری‌زا پاک کند. گاهی شما در مکان‌هایی هستید که به آب و صابون دسترسی ندارید. برای مثال وقتی در یک محیط عمومی مثل سالن زیبایی هستید که روزانه افراد زیادی در آنجا رفت و آمد می‌کنند، احتمال انتقال ویروس زیاد می‌شود.  

شما بعد از لمس هر وسیله و ابزار و یا حتی دست دادن با اطرافیان باید دست‌های خود را با آب و صابون بشویید. تا قبل از اینکه از تمیز بودن دست‌های خود مطمئن نشدید، نباید آن‌ها را به سمت دهان، بینی، گوش و یا چشم ببرید. چرا که احتمال زیادی وجود دارد که به بیماری‌های مسری و گاهی خطرناک مبتلا ‌شوید.

اما گاهی به آب و صابون دسترسی ندارد. در این صورت محلول ضد عفونی کننده دست می‌تواند جایگزین مناسبی برای ضدعفونی کردن دست‌ها باشد. این محلول می‌تواند در مدت یک دقیقه  دست‌های شما را به راحتی با محلول ضدعفونی کند.

 محلول ضدعفونی کننده برای مکان‌هایی مثل درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها مناسب است. وقتی به طور مداوم با بیماران مختلف سر و کار دارید، احتمال ابتلا به بیماری‌های مسری افزایش می‌یابد. اگر در سفر هستید و در بین راه به آب و صابون نیاز ندارید از این محلول استفاده کنید.

مزیت استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست

وقتی از محلول ضد عفونی کننده‌ی دست استفاده می‌کنید، به دلیل وجود دو نوع الکل به نام «اتانول» و «ایزوپروپانل» تمامی عوامل بیماری‌زا و عفونی کننده‌ بر روی دست از بین می‌رود. در محلول ضد عفونی کننده دست نوعی ماده به نام «کلرهگزیدین» هم به الکل اضافه می‌شود. این ماده می‌تواند پایداری محلول را برای تمیز نگه داشتن دست‌ها افزایش دهد.

شما وقتی به طور مداوم دست‌های خود را با آب و صابون می‌شویید، به خشکی دست مبتلا می‌شوید. این در حالیست که در این محصول از عصاره‌ی آلوئه‌ورا و مواد نرم‌کننده‌ی دیگری استفاده شده است. محافظت کننده‌ی پوست در محلول ضد عفونی کننده دست مانع از خشکی پوست دست می‌شود.

در واقع وقتی به طور مداوم از محلول ضدعفونی‌کننده استفاده می‌کنید، انواع پاتوژن‌ها (مانند نورو ویروس) از بین می‌رود. وقتی در مراکز عمومی و غیربهداشتی مانند فرودگاه، اتوبوس و یا مترو هستید، استفاده از این محلول می‌تواند سلامت شما را تضمین کند.

نحوه‌ی شستشوی دست با محلول ضدعفونی کننده

برای اینکه دست‌های خود را با محلول ضد عفونی کننده دست تمیز نگهدارید، باید آن را به درستی استفاده کنید. ویروس‌ها آنقدر ریز و کوچکند که اگر نحوه‌ی استفاده از محلول را بلد نباشید، از بین نمی‌روند. آن‌ها در گوشه‌ای از دست مثل لابه‌لای انگشتان و یا زیر ناخن‌ها پنهان می‌شوند و بعد شروع به تکثیر می‌کنند.

برای استفاده‌ی صحیح از محلول ضد عفونی کننده دست به صورت زیر عمل کنید:

۱- ابتدا ۲ تا ۳ سی سی از محلول را بر روی کف دست‌های خود بمالید.

۲- کف دست‌ها باید برای مدت ۱۰ ثانیه به آرامی بر روی هم بمالید.

۳- سپس محلول را به لابه‌لای انگشتان برسانید و مالش دهید.

۴- توجه داشته باشید که محلول ضدعفونی کننده باید به قسمت زیر ناخن‌ها هم برسد.

۵- مدت زمان ضدعفونی کردن دست‌ها باید حداقل ۳۰ ثانیه باشد.

۶- اگر در اواخر ماساژ دست‌ها احساس خشکی کردید، باید میزان بیشتری از محلول را روی دست خود بریزید.

۷- بعد از پایان ضدعفونی کردن، باید دست‌ها را روی هوا معلق نگه‌دارید تا به طور کامل خشک شوند. تا زمانی که محلول بر روی دست‌ها به طور کامل خشک نشده است، به هیچ چیز دست نزنید.

بهترین محلول ضدعفونی کننده چه ویژگی‌هایی دارد؟

محصولات زیادی برای ضدعفونی کردن دست‌ در بازار وجود دارد. اما شما باید به سراغ محصولی بروید که برای تولید آن از الکل ۶۰ درصد استفاده شده باشد. اگر میزان الکل کمتر از این مقدار باشد، محلول ضدعفونی کننده قدرت از بین بردن میکروب‌ها را ندارد. توجه داشته باشید وقتی که دست‌ها بیش از حد کثیف هستند که آلودگی را بر روی آن‌ها می‌بینید و یا چرب شده‌اند، محلول ضدعفونی‌کننده برای تمیز کردن آن‌ها مناسب نیست. پس باید از آب و صابون کمک بگیرید.

با این حال وقتی حس می‌کنید دست‌های شما تمیز است و فقط باید آلودگی‌های غیرقابل مشاهده را از بین ببرید، به سراغ محلول‌های ضدعفونی کننده با الکل ۶۰ درصد بروید. کلینیک‌های پزشکی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که در آنجا به این محلول نیاز پیدا می‌کنید.

محلول ضد عفونی کننده دست حاوی الکل ۶۰ درصد است که از دستان شما در برابر عوامل بیماری‌زا محافظت می‌کند. البته به شرط اینکه محلول را به طول کامل در همه‌ی قسمت‌های دست از جمله زیر ناخن‌ها و لابه‌لای انگشتان پوشش دهید.