مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن پلی اتیلن در حجم های مختلف

مخزن پلی اتیلن چیست؟

مخزن پلی اتیلن از جمله مخازن نگهداری و ذخیره سازی آب است که از آن میتوان در محل های مختلف استفاده کرد و عمده فعالیت ایستا پلیمر شریف در زمینه ساخت مخازن پلی اتیلن با حجم بالا به سورت ساخت در محل میباشد. در چند دهه گذشته مردم ایران به دلیل سو تدبیری مدیران دولتی در حوزه های مختلف درگیر مشکلات فراوانی شده اند. یکی از بحرانی ترین مشکلات اخیر موضوع کمبود آب شرب در مناطق مختلف می باشد. این بحران سبب گردیده است که در ساعات و روزهای مختلف مردم به آب شرب خانگی دسترسی نداشته باشد.

مخزن افقی پلی اتیلن


برای مشاهده لیست قیمت ها به لینک زیر مراجعه نمایید:

مخزن پلی اتیلن

کاربرد مخزن پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلن برای نگهداری و ذخیره سازی انواع سیالات به کار برده میشود که درجه حرارت زیر 40 درجه سانتیگراد را دارا میباشد و فشار محیط را تحمل میکند.

مخزن پلی اتیلن چند لایه علاوه بر چند لایه بودند به صورت تک لایه و ضخامت های بالاتر را نیز میتوانند تولید گردند. مخزن پلی اتیلن آب شرب دارای لایه نهایی داخلی بدون هیچ گونه افزودنی میبایست باشد. مخزن آب شرب پلی اتیلن به روش های دستی و به صورت ساخت در محل نیز امکان تولید دارند.

ملات ضد حریق

ملات ضد حریق عمدتا بر پایه سیمان و یا گچ تولید می‌شوند این ملات های صد حریق بعنوان پوشش ضد حریق هستند که برای مقاوم سازی اسکلت فلزی و سازه‌های فلزی در مقابل حریق استفاده می گردند.

اینگونه ملات ها با ایجاد لایه ای ضخیم بر روی فلز رسیدن حرارت به فلز را به تاخیر انداخته و باعث می شوند فلز در مقابل حرارت ناشی از حریق استحکام خود را از دست ندهد. از دیگر محصولات ایرانیان ایستا پلیمر شریف میتوان به کفپوش اپوکسی و پلی یورتان نیز اشاره کرد.

ملات ضد حریق توسط افزودنی‌ که مقاومت بالایی به حرارت دارند پر شده اند که میزان افزودنی ها مقاوم به دمای ماده تعیین کننده چگالی اصلی ملات است.

انتخاب ملات ضد حریق مناسب

به همین دلیل در انتخاب ملات ضد حریق مناسب عمدتا کارایی و استانداردهای مورد نیاز مورد توجه قرار میگیرد و نه پایه ی ملات. مورد دیگری که در انتخاب ملات ضد حریق مورد توجه قرار می گیرد عدم انتشار گاز‌های سمی می باشد.

مخزن پلی اتیلن افقی بهتر است یا عمودی

اگر قصد خرید مخزن پلی اتیلن دارید احتمالا برایتان جالب است که بدانید مخزن پلی اتیلن افقی بهتر است یا عمودی ؟

مخزن پلی اتیلن افقی بهتر است یا عمودی

مزیت مخزن پلی اتیلن افقی نسبت به عمودی

مخازن پلی اتیلن به صورت کلی در اشکال و احجام مختلف قابلیت تولید دارند. کلیه مشتریان با توجه به فضایی که در اختیار دارند مخازن افقی پلی اتیلن یا مخازن عمودی پلی اتیلن را انتخاب میکنند. مخزن پلی اتیلن آب شرب افقی به صورت کلی برای نواحی که دارای محدودیت ارتفاع هستند و نیاز به مخزن آب دارند، انتخاب میگردد. مخزن پلی اتیلن افقی با توجه به اینکه دارای مرکز ثقل نزدیکتری از آب با زمین میباشد ، پایدار تر از مخزن آب عمودی می باشد.

مزایای مخزن پلی اتیلن عمودی

از طرف دیگر مخزن پلی اتیلن تک لایه میتواند در محیط های بسته به کار رود. مخزن پلی اتیلن عمودی نیز میتواند جهت نگهداری آب در محیط های مختلف به کار رود. به صورت کلی، مخازن پلی اتیلن عمودی در محیط هایی که دارای ارتفاع مناسب می باشند کاربرد دارند. ارتفاع مخازن عمودی پلی اتیلن بالای ۵۰۰۰ لیتر بالا بوده و به دلیل عدم وجود نردبان دسترسی به ورودی بالای این مخازن پلی اتیلن دشوار می باشد.

FRP چیست؟

پلیمرهای تقویت شده با الیاف (FRP) یک نوع کامپوزیت پیشرفته می‌باشند که به عنوان یک محصول جامد با ترکیبی از رزین، الیاف، پرکننده و افزودنی با خواص فیزیکی متفاوت جهت رسیدن به خواص مطلوب و کاربری مورد نظر است. از این پلیمر های تقویت شده میتوان چیزهای مختلفی نظیر مخزن آب ساخت که میتواند بسیار کمک کننده باشد.
کامپوزیت‌های پایه پلیمری یا به عبارتی FRP از دو یا چند ماده اولیه در مقیاس میکروسکوپیک که ماتریس پلیمری (رزین‌های) آن بوسیله الیاف‌های تقویت کننده احاطه شده اند تشکیل می‌شود.

اکثر کامپوزیت‌ها دارای خواص ناهمسانگرد هستند و این خصوصیت بهینه کردن طراحی و رسیدن به ویژگی‌های مکانیکی منحصر بفرد را منجر می‌شود.

از دیگر جنس های مناسب برای نگهداری و ذخیره سازی آب آشامیدنی میتوان به مخزن پلی اتیلن اشاره کرد که قابلیت ساخت در احجام مختلف را دارد که برای اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ایرانیان ایستا پلیمر شریف مراجعه کنید و از مقالات آن بهره مند شوید.

محصول پیشنهادی: کفپوش اپوکسی

ماتریس‌ها: پلیمرهایی با ساختمان مولکولی زنجیره ای متشکل از یک یا چند واحد تکرار شونده می‌باشند که شامل دو طبقه بندی اصلی گرمانرم و گرماسخت هستند. خواص مکانیکی، شیمیایی و تحمل گرمایی کامپوزیت‌های FRP با ماتریس گرماسخت به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد.