مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن پلی اتیلن چند لایه پر کاربردترین مخزن برای آب

مخزن پلی اتیلن چند لایه

مخازن پلی اتیلن به ویژه مخزن پلی اتیلن چند لایه در زمره پر کاربردترین مخازن در حوزه صنعت آب می باشند. مخزن پلی اتیلن با استفاده از فناوری های گوناگونی طراحی و تولید میگردند. این مخازن زمانیکه جهت قرارگیری در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرند به صورت چند لایه ساخته میشوند.

مخزن پلی اتیلن چند لایه بهترین گزینه برای نگهداری آب آشامیدنی

این منابع آب پرکاربردترین منابع نگهداری می باشند. مخازن آب شرب پلی اتیلن با توجه محل قرار گیری طول عمری در حدود ۲۵ تا ۵۰ سال دارند. مخازن پلی اتیلن چندلایه تا حجم ۳۰ متر مکعب ساخته میشوند.


قیمت مخزن پلی اتیلن چند لایه از جمله مهمترین سوالاتی است که برای خریداران این مخازن و مخزن آب مطرح میگردد. مخزن پلی اتیلن چند لایه بالاترین کاربرد را در حوزه خانگی و صنعتی کشور دارا می باشند‌. مخازن پلی اتیلن چند لایه دارای لایه مشکی رنگ داخلی می باشند. این لایه وظیه جذب نور را داشته و اجازه ورود نور را به درون مخازن نمیدهد‌. قیمت مخازن پلی اتیلن چند لایه در مقایسه با مخازن تک لایه به صورت کلی بالاتر می باشد.


آیا قبل از نصب کفپوش اپوکسی به زیر سازی نیاز است؟


قبل از اجرای هر گونه کفپوش از جمله کفپوش اپوکسی نیاز به زیرسازی و آماده سازی سطح داریم. پیش نیاز نصب هر گونه کفپوش اپوکسی این است که ابتدا زیرسازی کفپوش اپوکسی به خوبی انجام گیرد. بستری کاملا مسطح، بدون درز و ترک و نقاط ضعیف داشته باشیم. وجود هر گونه ناهواری بر روی سطح اجرا منجر به ایجاد نقش های پیش بینی نشده در سطح کفپوش نهایی خواهد شد.

اهمیت زیرسازی کفپوش اپوکسی

هر مرحله از اجرای کفپوش اپوکسی اهمیت ویژه خود را دارد اما زیر سازی کفپوش اپوکسی را می توان مهمترین بخش اجرا دانست. بهترین اجرا و بهترین مواد اپوکسی اگر بر روی بستر نامناسب قرار گیرند به واسطه نقص بستر عمر بسیار کوتاهی خواهند داشت و به همراه بستر از سطح جدا خواهند شد. برای رسیدن به زیر سازی مناسب روش های مختلفی وجود دارد.

زیرسازی کفپوش اپوکسی

 نحوه زیرسازی برای کفپوش اپوکسی زیر سازی کفپوش اپوکسی از مراحل اولیه ساخت بنا آغاز می گردد. مکانی که قرار است کفپوش اپوکسی اجرا شود از اول باید کفی قوی و بدون ترک داشته باشد برای این منظور نیاز به ساخت بنا با استحکام و اجرای بتن مناسب و ماله کشی خوب ( ماله پروانه ای) است تا از ابتدا بستری مناسب ایجاد شود. در موقع ریختن بتن کف بهتر است از افزودنی های چرب به بتن خود داری شود. پس از اجرای بتن باید مدت مناسب صبر کرد تا رطوبت کف کاملا از بین برود.

 

رنگهای ضد حریق ساختمان

رنگ ضد حریق چیست؟

رنگ ضد حریق اسکلت فلزی در مقابل آتش مقاوم هستند. این رنگ ها آتش نمیگیرند و در مواجهه با شعله خواص تاخیر انداز و خاموش کنندگی دارند. این رنگ ها عمدتا آب پایه و عاری از هر گونه حلال و با ساختاری منعطف می باشند. مکانیزم افزایش حجم و کف کردن رنگ ضد حریق در هنگام قرار گرفتن در مقابل شعله باعث می شود که به سرعت لایه ای  عایق و بدون درز تشکیل دهند و سطح زیرین را از حریق محافظت کنند.

رنگ ضد حریق اسکلت فلزی

برای اسکلت های فلزی و تیرهای فلزی ساختمان در صورتی که زیبایی مهم نباشد بهتر است از پوشش ضد حریق استفاده گردد. اما در مکانهایی که تیرهای فلزی در مقابل دید قرار دارند و پوشش های ضد حریق به دلیل ظاهر نه چندان زیبا توصیه نمی گردد می توان از رنگ ضد حریق استفاده کرد.

رنگ ضد حریق اپوکسی کارایی کاملا مشابه با سایر رنگ های ضد حریق دارند. کفپوش اپوکسی به دلیل ضخامت و مقاومت محیطی و شیمیایی خوب همواره مورد توجه کاربردهای صنعتی قرار گرفته است. میل و رغبت صنایع به استفاده از پوشش های اپوکسی در کنار اهمیت مسائل ایمنی به خصوص ایمنی در برابر آتش سوزی و مخاطرات حریق نوع نوینی از پوشش های اپوکسی که مقاومت حریق زیادی دارند را ایجاد کرد

 

بهترین کفپوش برای پارکینگ کدام است؟

کفپوش پارکینگ باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. به ویژه مقاومت خوبی در برابر مواد خورنده و هیدروکربنی داشته باشد. چرا که ممکن است خودروهای داخل پارکینگ دچار روغن ریزی شوند و این موضوع موجب از بین رفتن کفپوش پارکینگ شود. همچنین تردد خوردروها نیز میتواند به کفپوش پارکینگ آسیب وارد کند. کفپوش پارکینگ اپوکسی و پلی یورتان به دلیل استحکام خوب و مقاومت بالای کفپوش اپوکسی و پلی یورتان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کفپوش پارکینگ هستند.

کفپوش اپوکسی برای پارکینگ های بزرگ

اگر بخواهیم کفپوش پارکینگی پر کاربرد را نام ببریم عبارت اند از کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان، بتن و موزائیک که در پوشش دهی پارکینگ های بزرگ بسیار پر کاربرد هستند. همان طور که اشاره کردیم کفپوش پلی یورتان و اپوکسی که برای پارکینگ های کوچک و بزرگ و پارکینگ های عمومی استفاده میشود، از مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد شیمیایی و هیدروکربنی برخوردار هستند. این مقاومت خوب باعث میشود این کفپوش ها کمتر دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیرات پیدا کنند.

کفپوش پارکینگ اپوکسی

کفپوش پارکینگ پلی یورتان

کفپوش پلی یورتان برای استفاده به عنوان کفپوش پارکینگ بسیار مناسب میباشد. یکی از ویژگی هایی که این کفپوش دارد این است که مقاومت بالایی در برابر نفوذ مواد روغنی دارد.

رنگ ضد حریق از دیگر محصولات شرکت ایرانیان ایستا پلیمر شریف است که یک پوشش ضد حریق مناسب برای اسکلت فلزی و ساختمان هاست.

منبع: ایستا پلیمر شریف


مخزن آب شرب مکعبی

ساخت مخزن آب پلی اتیلن مکعبی

مخازن آب امروزه تنوع بسیار گسترده ای دارند. مخازن فلزی، مخازن بتنی، مخازن GRP و مخازن پلی پروپیلن و مخازن پلی اتیلن کاربرد بسیار گسترده ای دارند. در این میان مخازن پلی اتیلن توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده اند. مخازن پلی اتیلن در اشکال و احجام متنوعی تولید می گردند. این مخازن با توجه به حجم و فضای مورد نظر خریداری می گردند. از آنجایی که مخازن پلی اتیلن روتومودلینگ دارای احجام ثابتی می باشند و معمولا به صورت مکعبی توانایی ساخت ندارند، از این رو شرکت ایستا پلیمر شریف نسبت به طراحی و ساخت مخزن پلی اتیلن اقدام و به صورت گسترده ای در حوزه ساخت این مخازن فعالیت می کند. مخزن آب پلی اتیلن مکعبی به دو صورت ساخت در محل و یا پیش ساخته تولید می گردد. علاوه بر آن مخزن کامپوزیت و مخزن گالوانیزه از دیگر محصولات شرکت آی آر مخرن میباشد.

ه صورت کلی مخزن آب پلی اتیلن مکعبی با استفاده از ورق PE ساخته می شوند. پلی اتیلن PE80 دارای بالاترین کیفیت در مقایسه با دیگر گرید های پلی اتیلن می باشد. این مواد با توجه به اینکه دارای تاییدیه های FDA می باشد می تواند به راحتی در تماس با آب شرب و مواد غذایی تا درجه حرارت 60 درجه سانتیگراد باشد. بدنه این مخزن آب شرب پس از برش مربوط به محل ساخت انتقال داده شده و در محل مورد نظر جوش می خورند. جهت خرید مخزن آب پلی اتیلن مکعبی پس از تماس با کارشناسان فروش شرکت و بازدید متخصصین از محل نحوه اجرا بررسی گردیده و طرح های اولیه خارج می گردد و بخش بازرگانی با توجه به محل اجرا، نحوه اجرا قیمت نهایی را محاسبه می نماید.