مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن کامپوزیتی

مخزن کامپوزیت از جنس کامپوزیت که الیاف شیشه با ترکیب مدول بسیار بالای الیاف شیشه و خواص مقاوم به خوردگی و شرایط محیطی رزین های پلیمری پا به عرصه صنعت گذاشتند. این کامپوزیت ها به دلیل استحکام، وزن ویژه کم، طول عمر بیشتر و نیاز به نگهداری و تعمیرات بسیار کم در ساخت مخازن نگهداری مایعات به ویژه مخزن کامپوزیت آب و مخازن سیالات خورنده مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. مخزن کامپوزیت امروزه در ابعاد و شکل های بسیار متفاوت ساخته و ارائه می گردند. مخزن کامپوزیت استوانه ای ایستاده و یا افقی، مخازن مکعبی شکل و مخازن با شکل هندسی پیچیده را می توان برای نیاز های مختلف صنعت ساخت. همچنین امکان استفاده از مخزن کامپوزیتی به صورت مخازن تحت فشار و همچنین مخزن آب نیز وجود دارد.

انواع مخزن کامپوزیتی

مخزن کامپوزیت را می توان بر اساس تکنولوژی ساخت، مواد تشکیل دهنده و کاربرد به دسته بندی های مختلف تقسیم کرد اما معروف ترین انواع مخزن کامپوزیتی را می توان به شرح زیر در نظر گرفت. مخزن SMC مدولار این مخازن از پنل های پیش ساخته با ابعاد یک متر در یک متر تشکیل می شود.

مخزن کامپوزیت مدولار

ساخت قطعات مدولار درمحل کارخانه و سپس نصب و مونتاژ محصول نهایی در محل کاربری روشی است بری افزایش سرعت، کیفیت و بازدهی بیشتر. به دلیل فراهم بودن تمامی امکانات و محل کار مناسب در کارخانه کارگران راندمان کاری بهتری داشته و قطعات پیش ساخته برای مخزن مدولار کامپوزیت با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر تولید می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.