مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مزایا و ویژگی های پلی یوریا

پلی یوریا چیست؟

پلی یوریا نسل نوین پوشش های سطح و در واقع انقلابی در فناوری پوشش های سطحی می باشد. پلی یوریا پوششی پلیمری و دو جزئی است که توسط ماشین آلات مخصوص به صورت گرم بر روی سطوح پاشیده می شود، سرعت اجرای بسیار بالایی داشته و پس از حدود 12-8 ثانیه از زمان پاشش، فرایند خشک شدن شروع می گردد. پلی یوریا ی خالص برخلاف پلی یورتان ها کاتالیست ندارد که همین امر باعث افزایش خواص فیزیکی و مکانیکی پوشش می گردد. همچنین جزء دوم این پوشش بر خلاف پلی یورتان ها به جای رزین های پلی ال از رزین های آمینی تشکیل شده که این امکان را به کفپوش پلی یوریا می دهند که در شرایطی که رطوبت نسبی محیط بالاست نیز پوشش را اعمال نمود.

مزایای پلی یوریا

پلی یوریا برخلاف کفپوش اپوکسی ها که بیشتر برای مصارف درونی پیشنهاد می گردند مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط مختلف اتمسفری داشته و در مصارف بیرونی بسیار پایدار و با دوام است، چسبندگی بسیار خوبی به اکثر سطوح داشته و جهت محافظت از کلیه سطوح اعم از بتنی، فلزی، فولادی و ... و حتی سازه های ساحلی و یا فراساحلی در برابر خوردگی و فرسایش به کار می رود.

محصول پیشنهادی: دریچه منهول کامپوزیت

ویژگی های پلی یوریا

1. سرعت بالا در اجرا 2. دوام بالا( ماندگاری طولانی مدت ) 3. عدم حساسیت به رطوبت 4. خشک شدن سریع ( کسری از دقیقه ) 5. مقاوم به فشار، ضربه، خراش و سایش 6. پایداری بی نظیر در شرایط مختلف جوی 7. چسبندگی عالی به اکثر سطوح 8. مقاوم به خوردگی 9. ضد آب 10. فاقد حلال 11. کشسانی بسیار بالا 12. مدت زمان اجرای بسیار اندک


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.