مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

مخزن آب | مخزن گالوانیزه | مخزن کامپوزیت

شرکت آی آر مخزن تولید کننده انواع مخازن کامپوزیت و استیل شماره تماس: 02144787172

اجرای کفپوش اپوکسی در شیراز

اگر نیاز به کفپوش اپوکسی در شیراز دارید این مقاله از ایستا پلیمر شریف ویژه شماست. پوشش‌دهی کف یکی از مسائل روز در کشور و جهان میباشد. زیرا پوشش‌های سنتی نظیر سرامیک، موزاییک، پارکت و … مشکلاتی از قبیل تولید صدای زیاد، تخریب و شکستگی، عمر مفید کم، تجمع گرد و خاک و میکروب بین درزها را دارد.

کاربردهای کفپوش اپوکسی در شیراز

امروزه کفپوشهای مدرن پایه پلیمری نظیر کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان جایگزین کفپوش سنتی در محیط‌های تجاری شده است. کاربرد این نوع کفپوش در مجتمع تجاری، ورزشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، پارکینگ تجاری، دکوراتیو کردن یک محیط، کفپوش دستشویی و حمام جهت ضد رطوبت و آنتی باکتریال است. مزایای کفپوش اپوکسی عبارتند از طول عمر بالا، مقاومت عالی در برابر مواد شیمیایی (اسید، باز، حلال‌ها)، مقاومت بالا در برابر تردد زیاد و تنشهای وارده، مقاومت عالی در برابر میکروبها به دلیل ساختار یکپارچه، شستشوی آسان و سریع به دلیل یکپارچگی و چسبندگی عالی به سطوح زیرین.

مزیتهای کفپوش اپوکسی شیراز

بنابراین با توجه به مزایایی که کفپوش اپوکسی نسبت به کفپوشهای سنتی دارد و قیمت کمتر آن نسبت به کفپوش پلی یورتان، کاربردهای زیادی نیز دارد. شهر شیراز با توجه به اینکه یک شهر بزرگ در کشور است و روز به روز روند پیشرفت تمامی شهرها بیش از پیش میشود، ساخت مجتمع تجاری‌های جدید نیز در آن بیشتر شده و نیاز به کفپوش از نوع اپوکسی دارد، همچنین بیمارستانهای این شهر نیاز به کفپوشی با دوام عالی و خاصیت ضد باکتری را دارد که قابلیت اجرا و پتانسیل اجرا در این شهر را دارد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.